Hogy tetszik az oldal?

2010. július 10., szombat

Egy furcsa nap!

Első nap az iskolában.Szörnyű lesz senkit nem ismerek azt sem tudom mi merre van.
Remélem  befogadnak majd.
Reggel 7:30 kor érkezik a sulibusz szóval sietnem kell a  készülődéssel nehogy          elkéssek.                                                                                                                                                     
Rafael:.-Jó reggelt kicsim megérkezett az iskolabusz siess.                                                                      
-Rendben.válaszoltam sietve.                                                                                                                     
Larry:.-Jó reggelt újonc az én nevem Larry minden reggel én viszlek titeket.                                         
-Jó reggelt Larry  én  Selly vagyok  örülök hogy találkoztunk.                                                                 
-Úgyszintén.                                                                                                                                               
Hmm elég kedvesnek tűnt ez a fickó ha mindenki ilyen kedves lesz akkor egész jó kis napom lesz.
 Elindultam a buszon.
Jobbról ballra néztem sok fura ember ült a buszon pl:.Egy szemüveges fogszabályzós fiú akit mindenki gúnyolt.
Aztán tovább haladtam.
A kétszemélyes ülésen egy vöröshajú Nagyorrú srác ült aki folyamatosan krákogott.
Aztán megint tovább haladtam.
Egy Barna hajú szép lány mellett volt egy hely.
Megkérdeztem:.      
-Elnézést szabad ez a hely?-kérdeztem félénken.                                                                                      
Bella:.-NEM!-keress másik helyet mert ez itt már foglalt. 
A lány rémisztő hangon rámförmedt és kis híján elküldött a sunyiba.                                                                       
-Jó akkor keresek egy másik helyet. 
Közben a Leghátsó ülésen Dafnie integetett.                                                                                                        
Dafnie:.-Szija Selly gyere ülj le mellém.                                                                                                   
-Ohh Dafnie hála az égnek!                                                                                                                      
Dafnie:.-Hallottam mindent, nyugi majd beilleszkedsz ne szomorodj el ez csak az első nap.                  
-Ha te mondod.                                                                                                                                         
Dafnie-nak igaza volt nem kell szomorúnak lennem mert még nem fogadnak el pár hét múlva ez         máshogy lesz.
Ha pedig nem fogalmam sincs hogy fogom túlélni ezt az évet.
Elkezdődött a tanítás.
Dafnieval egy osztályba kerültünk és én ezt még csak most  tudtam meg.
Sok érdekes ember jár az osztályunkba de nemigazán szimpatizálnak velem.
Akiket az előbb említettem a vöröshajú fiú,a szemüveges fiú és a barna hajú lány mindegyik velem jár egy osztályba.
Az osztálytermünk modern és otthonos volt nagyon tetszett.
Aztán vége lett az óráimnak.                     
Délben Ebédezni mentünk a suli ebédlőjébe ahol az egész iskola ebédelni szokott.
 Egy hatalmas épület volt amiben sok asztal és szék volt.
Sárgák voltak a falak fehérek az sztalok és a székek.
Aztán kiosztották az ebédet.
Nagyon finom illata volt.
Dafnie talált egy asztalt és leültünk.                                
Dafnie:.-Selly gyere itt van egy üres asztal.Mit szólnál ha kineveznénk ezt  a saját asztalunknak?        
-Ahogy gondolod.
 Elkezdtünk ebédelni ,de közben az én fejem ide oda járt mert nem tudtam hova nézzek.
Aztán hatalmas csend lett és a nagy csend közepette  betoppant az ajtón 3 észvesztően jóképű  fiú.
Amint megláttam őket egy fura érzés ragadott el,a szívem hevesebben kezdett verdesni és úgy éreztem rosszul leszek.A fiúk iszonyatosan helyesek voltak.
Trendi ruhákban voltak,nagyon jó frizurájuk volt.
A jobb szélsőn fekete póló,farmer volt izmosnak látszott.
A középső fehér ingben,farmerban és nyakkendőben volt.
Az állán volt egy kis szőr.
Nagyon édes volt vele.
A ball szélsőn zöld póló és farmer volt nagyon helyes vol és izmos.
Aztán megragadtam Dafnie kezét és rángatni kezdtem hogy nézzen oda!-Ohh Dafnie odanézz!                                                                                                                                 
Dafnie:.-Mi az?ooo ez igen,végre jóképű pasik is lejárnak az ebédlőbe.                                                 
-Te eddig ég nem találkoztál velük?                                                                                                         
Dafnie:.-Sajnos még nem mert ők 2.asok és ők kint a szabadban ebédelnek.                                         
-Értem.                                                                                                                                                      
Nagyon örültem hogy valami jó is történt ezen a napon
.Elindultam a Sárga-fekete sulibusz felé és azon gondolkodtam hogy mi volt ez az érzés,de hamar rájöttem hogy nagyon tetszettek nekem azok a fiúk.
Amikor a sulibusz hazavitt minket boldogan mentem be a szobámba és alig vártam hogy a mai napot leírhassam a naplómba.
A naplómmal együtt kiakartam menni a kertbe de anya megállított.                 
Sylvia:.-Szija kicsim!Milyen volt a mai napod?                                                                                        
-Szija anya!Egész jó volt ahhoz képest amit vártam ettől a naptól.Sok érdekes emberrel találkoztam.
A buszsofőr Lerry nagyon kedves volt velem.
De ha megbocsátasz most kimennék a kertbe.                                                                                                                                                       
Sylvia:.-Ó ennek örülök.Rendben menj csak.                                                                                                                     
Végre az imádott kertünkben lehettem.
Nagyon szeretek itt lenni mert gondolkozhatok és itt legalább egyedűl vagyok.
Aztán elkezdtem írni a naplóm
.Kedves naplóm:.Csodálatos volt az első napom,pedig azt hittem hogy ez lesz életem legrosszabb napja.
Reggel a buszon sok fura embert láttam.
Volt egy vöröshajúfiú,egy szemüveges fiú és egy barnahajú csajszi aki kicsit mogorva és durva volt velem.
Láttam 3 jóképű fiút akik másodikasok.
Nagyon megtetszettek nekem.
Szeretnék velük egyszer beszélni is de nem tudom hogy van e annyi bátorságom.
Ami bizonyos hogy én és Dafnie szerelmesek vagyunk.
Szerelem első látásra! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése