Hogy tetszik az oldal?

2010. július 15., csütörtök

2. nap a suliban

Reggel egész vidáman keltem fel. Teli voltam energiával, úgy éreztem mintha senki nem állíthatna meg. Lementem és gyorsan meg mosakodtam és mentem reggelizni. Müzlit ettem és siettem elkészülni a suliba. A busz kicsivel korábban jött, mint az érkezési ideje van de nem volt gond. a Buszon:
- Szija Larry!
-Szija újonc!- és mosolygott egyet. körbe néztem sok ismerős fej volt és most volt egy kettes szabad hely így le tudtam ülni:)
Hamar be is értem a busszal. Be mentem az osztályunkba és le ültem a helyemre Dafnie mellé. Első órára egy érdekes nő jött be, naon érdekesen nézett ki.
Dafnie:-nézd aszem ő az osztályfőnökünk
- ez most komoly? Tegnap miért nem volt? És az az ember miért jött be tegnap, igaz szinte nem is csináltunk semmit?
Dafnie:- nem tom, talán mint helyettesítő tanár.
az ófő bemutatkozott és mondta:
- sajnálom h nem tudtam tegnap jönni, dolgom volt. ... akkor ismertetném az idei év programját veletek: minden hónap 4, 5. fogadó nap van. Szülő értekezletek 3 havonta vannak. novemberben szoktuk tartani a gólya avató bált. Ez egy hagyomány. Azt meg előző héten a feletetek járó évfolyam megkapja az osztályok név sorát. minden ember két nevet választ ki. a két kiválasztott embernek az a dolga amit a felette járó ember mond.
- szal ezzel azt mondja h csicskák leszünk???- szólalt meg egy gyerek hátulról. az ófő bologat. kisebb felháborodást lehetet hallani az osztálytól. Kérdő szemekkel nézek Dafniera és kérdem tőle:- ez most mi? te tudsz valamit róla? miről szól?
Dafnie:- hát igen egy hétig tényleg csicskák leszünk.
- Ne ez most csak vicc igaz?
- Nem nem az de ha nem teljesíted a kérést akkor pontot vonnak le az osztálytól.
- Milyen pontot? Ez verseny?
- Igen az osztályok egymást közt versenyeznek. Szóval a bál nem csak bál hanem előtte egy vetélkedő is van. Naon örült feladatok vannak. De egyszer ki lehet bírni.
- úúú, hát remélem nem naon szívatnak meg minket.- gondolkozni kezdtem vajon ki hez kerülök és kivel, naon nem várom, de téll egyszer csak ki bírom. az első órán még sok mindenről beszélt az ófő de nekem kicsit másfelé terelődtek a gondolataim. persze figyeltem is de a tegnapi extra cuki srácot nem bírom ki verni a fejemből. jaj tényleg fülig belezúgtam, mikor ezt gondoltam egy szívecskét firkáltam a füzetembe.
Dafnie:-Nahát te már is szerelmes vagy, na és kibe? Na léccike mond el !- és olyan kérő szemekel nézet rám.
- Én? áhh hova gondolsz senkibe, csak rajzoltam.- milyen hülye hazugság gondltam magamban , de nem mondhatom el, hisz ő is szereti.
4. óra után megint mentünk az ebédlőbe. Olyan finom illat terjengett a levegőben. Leültünk az asztalunkhoz.
- néz mintha ma sokkal többen lenénk nem?
Dafnie: de szerintem is, am jó étvágyat kívánok!
- köszi neked is :).- az ebéd megint naon finom volt hal volt és krumpli mellé levest nem vettem mert az furin nézett ki xD. ebéd közben körbe néztem az étkezőben de akit igazán kereset a tekintetem sehol sem találtam szal bitti h kint ettek. De naon sok érdekes emberke evet. És láttam pár kisebb csoportokat is mondjuk a focisták pláza cicák...stb. fúúú de a plaza cicák naon érdekesen néztek ki. Ebéd után még volt két órám azon sem csináltunk semmit csak beszélgetünk a tanárokkal meg ilyenek.
kicsöngettek az ucsó óráról is.
Dafnie: nem jösz haza velem?
- Am ... hát én gondoltam körbejárom a sulit mert még nem tom h mi hol van mert ezelőtt nem sokat tudtam megjegyezni. így úgy gondoltam hogy körbenézek.
- Hát figyi te tod, na akk szija én megyek.
- Szija, és bocsi.- és én elindultam a földszinti folyóson. naon sok tabló kép volt ki rakva a folyóson. nem tudom miért de a tekintetem mindig a legviccesebb fejü embereken és a leg helyesebb pasikon akadt meg a szemem. Akkor sokat mosolyogtam.
kb. egy órával később jött a buszom. azzal mentem haza mivel ez nem iskola busz volt naon sok öreg volt rajta. Mikor haza értem kicsit fáradt voltam. Már vártam h lazíthassak egy kicsit a kertben. annyuval is össze futotam elmeséltem neki a fontos dolgokat:szülőért...stb. ilyeneket és mentem fel a szobámba. Elővetetm a naplómat és:
Kedves naplóm a második nap is el telt, meg tudtam h lesz gólya bál, ami szívatásból áll de valójábban egy verseny. Nem naon várom, de ki tudja lehet h pont őt kapnám de ehhez naon kicsi az esély. Különben ma nem is láttam őt, ez kicsit elszomorít de hát ez van. képzeld ma körbe jártam a sulit még egyszer és mindent jól megnnéztem:) de mára ennyi majd holnap mesélek. Becsuktam és elraktam a fiókomba és mentem ki a kertbe. naon jól éreztem magamat ott. Mondhatni ott naon megnyugszom, a kedvenc helyem:). Miközben a kertben voltam azon gondolkodtam h vajon holnap milyen napom lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése